Anne og Cecilie – volontører i Mozambique


Landet på WutomiAgri Efter lang tids venten er vi endelig kommet til Mozambique.Onsdag morgen landede vi sammen med Lisbet og Kurt i Johannesburg, hvorefter vi kørte langs (E)N1 for at nå til Mozambique og senere Xai-Xai distriktet. Lørdag var vi for første gang ude at se… Læs mere Anne og Cecilie – volontører i Mozambique