Generalforsamling 2021

Assist indkalder hermed til årsmøde og generalforsamling onsdag den 16. juni 2021 kl. 17:30 til 21:00 på Ådalen Retræte, Gammel Viborgvej 400, 8920 Randers.

Tilmelding til deltagelse sker via formularen nederst på siden.

Assist har i foråret 2021 mistet vores stifter og formand gennem mere end 15 år, Lars Frederiksen, som døde pludseligt i en cykelulykke. Bestyrelsen har derfor besluttet, at årsmødet i år vil blive afholdt uden gæstetalere, men at vi i stedet vil samles for at mindes Lars. Vi vil se tilbage på, hvad det lille frøkorn, Lars såede i Kenya i 2005, har givet af muligheder for at hjælpe, hvor der var behov. For det ”at hjælpe”, var noget af det, der lå Lars særligt på hjerte.

Mindesamlingen vil blive indledt med fællesspisning. Med den nuværende viden omkring corona-restriktioner, forventer vi at have plads til 42 personer. Derfor vil nuværende og tidligere aktive frivillige i Assist have førsteret, og derefter vil det være først til mølle.

Generalforsamlingen gennemføres umiddelbart efter mindesamlingen, og vil have følgende dagsorden i henhold til vedtægterne:

2. Bestyrelsens beretning
  3. Godkendelse af årsrapport
  4. Valg af bestyrelse
  5. Valg af revisor
  6. Eventuelt

Både relevante dele af mindehøjtideligheden (fra kl.18:30) og den efterfølgende generalforsamling vil blive streamet, så man har mulighed for at følge med virtuelt.
Deltagere via den virtuelle løsning vil få tilsendt et link og nærmere instruktion. Man vil ikke kunne tilgå streamingen uden tilmelding.

Tilmelding til mindesamling og generalforsamling

Tilmelding til mindesamling og generalforsamling er lukket.